onsdag den 10. april 2013

Banan pandekager

Har prøvet lidt forskellige slags banan-pandekager, bla. banan pandekager med kanel og kardemomme. Men min farvorit indtil videre er denne opskrift:

Banan pandekager (3 små pandekager)
1 banan
½ - 1 tsk. kardemomme (jeg brugte 1/3 tsk).
2 æggehvider
1 lille skefuld kokosmel
kokosolie

1) Mos bananen med en gaffel
2) Tilsæt æggehviderne, kardemomme og kokosmel og pisk.
3) Steg på panden i kokosolie


 
 
Jeg spiste en som aftensnack med en smule skyr og lidt tranbær.
 
De mætter faktisk rigtig godt, da der både en banan og æg i, så næste gang laver jeg ½ portion, da jeg faktisk var okay mæt efter den første. :)
 
 
Når jeg får købt mig noget proteinpulver vil jeg helt sikkert prøve at lave protein pandekager. Glæder jeg mig til at prøve at lave og ikke mindst smage! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar