mandag den 1. april 2013

Raw brownie - uden mel og sukker

Jeg er faktisk helt ny her i den fantastiske blog verden. Jeg startede med at følge nogle forskellige mad- og livsstils blogge for en måneds tid siden, og nu er jeg blevet så vild med det, at jeg laver min egen blog.

Så nu springer jeg ud i det, og her kommer mit første blog indlæg:

Raw brownie

Det jeg elsker ved denne "kage" er, at den smager sød og af chokolade uden at indeholde sukker.


 
 
450 g dadler
75 g kakaopulver
75 g kokosolie
80 g paranødder uden skal

1) Pil stenene ud af dadlerne, mos dadlerne i en skål med en ske. (Hvis man har en foodprocessor er det helt klart nemmere!!)
2) Tilsæt kakao pulveret og kokosolien og rør godt rundt indtil det ligner en chokolademasse.
3) Tilsæt groft hakkede paranødder.
4) Put chokolade massen i en form med bagepapir, så brownien er 2-3 cm. høj (jeg brugte den kasse dadlerne var i) og stil den i fryseren i et par timer.
Tag brownien ud af fryseren ca. 1 time før servering.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar